April 25, 2010

Memulakan bisnes

Assalamualaikum..

Masliza nk buat bisnes? hehe...bidang ni agak asing bagi saya.

Tapi apa salahnya memulakan suatu yang baru untuk menilai keupayaan diri

Dah lama ingin mencuba tp tak pernah serius.

Jadi bila dah nekad, dan alhamdulillah mendapat sokongan dari sahabat2 yang telah dulu memulakan, saya mula mengorak langkah.

Mula2 teragak2, tp saya seronok bila dpt first order, lagi2 customer siap tempah lagi stok baru.

Alhamdulillah, sy sedang membikin blog niaga saya (he he). InsyaAllah sedikit masa lagi akan launch.

Harap dilancarkan urusan dan mendapat sokongan dari semua...

ps - oppsss...sy tak bgtau pun buat bisness apa ye. Saya mulakan dgn jualan tudung ala ariani. Jenama terkenal, fabrik berkualiti dan selesa dan of coz..harga yang berpatutan yg tak akan buat kita fikir 40 kali sebelum beli..:D

No comments:

Post a Comment